We zoeken een eigenwijze consulent, die nieuwsgierig is en het mogelijk maakt dat zorgverleners op eigen wijze kunnen werken; waar, wanneer en hoeveel zij zelf willen.
Als consulent van het nieuw op te richten Regioloket, genaamd B!NC, zet jij jouw talenten in om zorgverleners duurzaam te verbinden aan de zorg. Met modern werkgeverschap, maatwerk én persoonlijke aandacht. Dat doe je op maat en door intensief samen te werken en af te stemmen met de deelnemende organisaties. Zodat zorgverleners, van blijvers tot hoppers, van moeders tot generatie Z, lekker in balans en met plezier in de zorg willen blijven werken.
Het Regioloket B!NC
B!NC is hét loket van 10 samenwerkende zorgorganisaties (VVT) in West- en Midden-Brabant. Via dit loket wordt het mogelijk dat zorgverleners op eigen wijze in de regio aan het werk kunnen. Zowel zelfstandigen als ook zorgverleners die voor gemak en zekerheid kiezen krijgen met een app toegang tot het matchingsplatform waar zij zelf het werk kunnen kiezen dat bij hun wensen past. In het Regioloket vindt werving, selectie, matching, administratie en facturatie plaats.
Wat ga je doen?
Met jouw enthousiasme bouw je mee aan dit nieuwe Regioloket en geef je succesvol uitvoering aan de dagelijkse activiteiten. Jij:
Je gaat het nieuwe werken in de zorg op de kaart zetten en actief op zoek naar zorgverleners (zzp’ers en modern werkenden) die op hun eigen wijze willen werken in de regio.
Met jouw nieuwsgierigheid en mensenkennis ga je met de zorgprofessionals in gesprek. Je inventariseert hoe werk en leven voor hen in balans kunnen zijn. Je bespreekt de mogelijkheden, denkt mee en geeft advies. Je zorgt dat alle afspraken duidelijk zijn, checkt de formaliteiten en kijkt of er een goede match is.
Het matchen van diensten gebeurt volledig automatisch, maar jij bent het aanspreekpunt om ervoor te zorgen dat iedereen zo prettig en efficiënt kan werken. Je blijft in contact, biedt ondersteuning en staat klaar bij ziekte of andere uitdagingen. Samen kijk je naar groeikansen en denk je mee over vervolgstappen.
In afstemming met de zorgverleners organiseer je inhoudelijke en informele bijeenkomsten en evenementen. Leuk voor hen én voor jou en je collega’s.
Je bent uiterst punctueel en zorgt dat te allen tijde de administratie tip top in orde is. Uiteraard in lijn met de recente wet- en regelgeving die je op de voet volgt.
Je zorgt voor korte lijnen met de flexbureaus van de deelnemende instellingen. Je weet voor welke uitdagingen zij staan en denkt actief mee om samen tot oplossingen te komen.
Wie ben jij?
Je wilt graag bijdragen aan betere zorg en hebt een groot hart voor goed en passend werk voor zorgverleners. Je hebt mensenkennis en weet mensen met elkaar te verbinden. Door jouw persoonlijke leiderschap weet je anderen te inspireren.
Je hebt HBO werk- en denkniveau en minimaal 3 jaar ervaring, ervaring als flexconsulent of intercedent is een pré.
Je werkt gestructureerd, kunt goed plannen en prioriteren en houdt overzicht. Je ben een kei in het werken met systemen en bent van nature nieuwsgierig naar alle opties die jouw werk vergemakkelijken.
Met jouw open, oprechte en toegankelijke persoonlijkheid weet je mensen aan jou én aan het loket te binden. Je bent hulpvaardig, kunt mensen gericht coachen en weet ze, indien nodig, op een constructieve manier aan te spreken.
Je stelt duidelijke doelen, vertaalt de organisatiedoelen naar concrete acties. Je breidt actief de pool van regionale zorgverleners uit. Kwaliteit en klantgerichtheid staan bij jou voorop, en je gebruikt jouw ideeën om het loket verder te ontwikkelen.
Wat krijg je van ons?
Je gaat aan de slag in een dynamische en uitdagende functie binnen een innovatief programma, met de kans om een onmisbare bijdrage te leveren aan de zorg in West- en Midden-Brabant.
Je gaat zorgverleners binden aan de zorg, in een spiksplinternieuw regioloket. Je wordt onderdeel van een ondernemend team dat samen het modern werken op de kaart gaat zetten. Er is volop ruimte voor persoonlijke ontwikkeling en ruimte voor jouw ideeën. Met je collega’s vorm je een team met een missie.
Help jij ons de regio te versterken?
Lever jouw sollicitatie waar je enthousiasme uit blijkt (leef je uit!), uiterlijk maandag 11 november 2024 in door te mailen naar info@binc-programma.nl
Heb je nog vragen? Neem dan contact op via info@binc-programma.nl. Vanaf 28 oktober kan je telefonisch contact opnemen met Colette Freijer (kartrekker Loket B!NC) op 06 41 60 62 70.
In week 46, op donderdag 14 november of op vrijdag 15 november, maken we graag kennis met jou. De tweede gespreksronde vindt plaats in week 47.
Kijk voor meer informatie over het Regioloket op: Project B!NC – Samen richting geven: Samen richting geven aan de ouderenzorg in Midden-Brabant. B!NC is een initiatief van zorgorganisaties Avoord, Surplus, Kloek, Mijzo, St Franciscus, Thebe, de Wever, ZGEM, Groenhuysen en TanteLouise.